Σωστή διατροφή, άσκηση και ψυχική ισορροπία «σύντροφοι» στη μάχη των πανελληνίων

IMG_3606

Οι πανελλήνιες εξετάσεις πρέπει να απομυθοποιηθούν ως καθοριστικό γεγονός στη ζωή ενός ανθρώπου και δη ενός εφήβου που θα κληθεί να δώσει πάρα πολλές εξετάσεις και μάχες στη ζωή του. Εφόδια όμως για το μαθητή, πέρα από την οργανωμένη μελέτη, αποτελούν η σωστή διατροφή, η άθληση και η ισορροπία του ψυχισμού του. Αυτά επισήμαναν σε σημερινή συνέντευξη Τύπου οι υπεύθυνοι του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Βόλου αλλά και επιστήμονες που θα μιλήσουν στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 17 Απριλίου, στις 5:30μ.μ., στο αμφιθέατρο Σαράτση του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχει ως θέμα «Άγχος και Σχολικές Εξετάσεις».
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο Βόλου λειτουργεί εδώ και τρία χρόνια και φέτος φοιτούν 120 μαθητές εκ των οποίων οι 48 θα συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Όπως ανέφερε η πρόεδρος και ιδρυτικό μέλος  του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, φιλόλογος Αμαλία Κορδάτου, στο Κ.Φ. διδάσκουν 40 καθηγητές, εθελοντές και στην πλειοψηφία τους άνεργοι. Το Κ.Φ. στεγάζεται σε κτίριο που έχει παραχωρήσει ο δήμος Βόλου και οι ίδιοι οι εθελοντές και οι μαθητές το έχουν διαμορφώσει και ζωγραφίσει για να γίνονται ευχάριστα τα μαθήματα.
Το Κ.Φ.  απευθύνεται σε μαθητές οικογενειών που το εισόδημά τους δεν ξεπερνά τα 10.000 ευρώ, είναι πολύτεκνες ή μονογονεϊκές, οι γονείς αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας κ.α.  Ο φιλόλογος Κων/νος Παρίσης επισήμανε ότι οι ομιλίες απευθύνονται σε γονείς και μαθητές, καθώς και οι δύο πλευρές θα πρέπει να γνωρίζουν η μία την ψυχολογία της άλλης και πως η άσκηση, η διατροφή, και η καλή ψυχική υγεία μπορούν να βοηθήσουν τον  έφηβο στον αγώνα του.

Ο ψυχολόγος Δημ. Τσουκάλης τόνισε ότι το άγχος των εφήβων επιτείνεται στα χρόνια της κρίσης και από τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει γενικότερα η οικογένεια, και θα πρέπει να μάθουν να το διαχειρίζονται με τη βοήθεια και τον γονιών τους.

Ο διατροφολόγος Στέφανος Γεωργαδάκης ανέφερε ότι σύμφωνα με μελέτες έχει αποδειχθεί ότι η σωστή διατροφή βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους και στην ενίσχυση της μνήμης. Ειδικότερα ανέφερε ότι η διατροφή του εφήβου πρέπει να είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα Ω3 και Ω6 που βρίσκονται στα παχιά ψάρια όπως σολομός, ξιφίας, σαρδέλα ενώ καθημερινά θα πρέπει να καταναλώνει ένα πλούσιο σε υδατάνθρακες πρωινό για να έχει ενέργεια.
IMG_3603
Share on Google Plus
    Account Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου